Η ΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
Η ομιλία μπορεί να είναι από το 1995, κι όμως αυτός ο Άνθρωπος, ήταν/είναι τόσο μα τόσο μπροστά.
Μεγάλος φιλόσοφος, κορυφαίος Δάσκαλος!!!
Να σαι καλά, όπου και να σαι.
Μεγάλος φιλόσοφος, κορυφαίος Δάσκαλος!!!
Να σαι καλά, όπου και να σαι.





