Μάθημα του Λιαντίνη προς τους μετεκπαιδευόμενους δασκάλους του Μαράσλειου Διδασκαλείου.
ΠΗΓΗ (http://www.liantinis.org )

ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΣΑ! ΤΟ ΑΤΕΛΕΥΤΟ ΟΛΩΝ ΑΚΤΙΣΤΟ ΦΩΣ - ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ - ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ - ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΟΡΙΖΕΙ - ΤΟ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΟΛΩΝ - Η ΑΕΝΑΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ - Η ΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΩΝ - ΤΟ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ - Η ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΥΣΑ - ΤΟ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟ - Η ΥΠΑΡΞΗ - Ο ΛΟΓΟΣ - ΤΟ ΧΑΟΣ - Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - Η ΑΙΤΙΑ - ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ - ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ - ΤΟ ΔΙΑΠΥΡΟ - Η ΟΝΤΟΓΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ
Ετικέτες
- ΟΡΦΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ ( 83 )
- ΘΕΟΙ ΥΜΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ( 27 )
- Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ( 24 )
- ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ ( 19 )
- ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ( 17 )
- ΛΙΑΝΤΊΝΗΣ ( 17 )
- ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 - ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ( 16 )
- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ( 16 )
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ( 15 )
- ΑΤΤΙΚΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ( 14 )
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΩΝ ( 14 )
- ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ( 13 )
- ΣΩΚΡΑΤΗΣ ( 11 )
- «ΙΕΡΕΣ» ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ( 10 )
- ΜΥΘΩΔΙΑ - MYTHODIA ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ( 10 )
- ΟΜΗΡΟΣ ( 10 )
- ΦΡ.ΝΙΤΣΕ ( 9 )
- ΠΡΟΚΛΟΥ ΥΜΝΟΙ ( 7 )
- ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ( 4 )
- ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ ΘΕΩΝ ( 3 )
- ΔΑΙΜΟΝ - Η ΠΙΟ ΕΥΣΕΒΗΣ ΛΕΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ( 1 )
- Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΡΑ ΜΑ ΦΑ ( 1 )
- ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ - ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ( 1 )
- ΠΑΝΘΕΙΣΜΟΣ - ΠΟΛΥΘΕΙΣΜΟΣ - ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ ( 1 )
- ϶ϵ 147ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ϶ϵ ( 1 )
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015
Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015
ΦΕΥΓΩ ΑΥΤΟΘΕΛΗΤΑ
Διοτίμα μου, φεύγω αυτοθέλητα. Αφανίζομαι όρθιος, στιβαρός και περήφανος.
Ετοίμασα τούτη την ώρα βήμα- βήμα ολόκληρη τη ζωή μου, που υπήρξε πολλά πράγματα, αλλά πάνω από όλα εστάθηκε μια προσεκτική μελέτη θανάτου.
Τώρα που ανοίγω τα χέρια μου και μέσα τους συντρίβω τον κόσμο, είμαι κατάφορτος με αισθήματα επιδοκιμασίας και κατάφασης.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ
Γενιές και γενιές ελληνοπαίδων μεγάλωσαν με πρότυπα παιδείας την αποταμίευση και την οικονομία. Οι εικόνες – εντός και εκτός σχολείων - με τα εργατικά μυρμήγκια και τις εργάτριες μέλισσες ενάντια στο ράθυμο τζίτζικα και το λάγνο κηφήνα, και οι προτροπές τύπου «φασούλι το φασούλι…», άφησαν το στίγμα τους σε μια εποχή που ταλανίστηκε από εθνικές καταστροφές, πείνα, κατοχή και εθνικό διχασμό. Ο εθνικός κορμός, ή αλλιώς η μεσαία τάξη, σφυρηλάτησε τις αντοχές της σε αντίξοες συνθήκες και φαίνεται ότι βγήκε με ισχυρότερα αντισώματα. Μια-δυό γενιές ανθρώπων που έζησαν με σύνδρομα άγνωστα στους νεώτερους, κατάφεραν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να δημιουργήσουν...
ΓΚΕΜΜΑ 13/5/1988 ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
Ηχογραφημένο μάθημα του Λιαντίνη προς τους μετεκπαιδευόμενους δασκάλους του Μαράσλειου Διδασκαλείου, με κεντρικό άξονα το τελευταίο του βιβλίο "Γκέμμα".
Το μάθημα αυτό εντάσσεται στον τελευταίο κύκλο μαθημάτων του έλληνα στοχαστή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)