Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΗΡΘΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΡΑΓΓΕΛΩΣΩ,ΟΧΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ.«ΓΚΕΜΜΑ»

«Όμως, στα εκατοντάδες εκατομμύρια που τον λατρεύουν σήμερα σα θεό, τους χριστιανούς καθώς τους λένε, θα είχε να ειπεί. Αυτός, ο φάγος και οινοπότης*:
 Μα εγώ δεν είμαι χριστιανός, βρε σαφρακιάρηδες. Κι εσείς μοιάζετε σε μένα, όσο μοιάζει ο ρυπαρός ιπποπόταμος στο περήφανο άλογο με το κατάλευκο δέρμα και τα κατάμαυρα μάτια.

Όλους εσάς δεν ήρθα να σώσω. Να σας καταγγείλω ήρθα, και να σας φραγγελώσω. Το μυαλό σας, την ψευτιά σας, την αχρεία ψυχή, και τις δολερές σας πράξεις. Αυτά είχα στο νου μου, την ώρα που τίναζα τα αστροπελέκια με τα απανωτά «ουαί» για τη φαρισαϊκή ηθική σας. 

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ




Στην θέση των χριστουγέννων, οι πρόγονοί μας εώρταζαν το λεγόμενο «Τριέσπερον», μία εορτή η οποία γενικεύεται από τους ελληνιστικούς χρόνους κι εντεύθεν, Το «Τριέσπερον» ξεκινούσε με το Χειμερινό Ηλιοστάσιο (τη νύκτα της 21ης προς την 22α του Δεκεμβρίου, τη μεγαλύτερη δηλαδή νύκτα του έτους) και κορυφωνόταν με την αναγέννηση του φωτοδότη Ηλίου (τη νύκτα της 24ης προς 25η, όταν η ημέρα έχει ήδη μείνει «στάσιμη» επί 3 ημέρες μετά το Ηλιοστάσιο και αρχίζει πλέον να μεγαλώνει).

ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΙΜΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ...

Ο Διόνυσος αποκαλούταν «σωτήρ» και θείο «βρέφος», το οποίο γεννήθηκε από την παρθένο Σέμελη. 

Ήταν ο καλός «Ποιμήν», του οποίου οι ιερείς κρατούν την ποιμενική ράβδο, όπως συνέβαινε και με τον Όσιρη.

Σταδιακά λοιπόν τα γενέθλια του θεού Ήλιου μετατράπηκαν σε γενέθλια του Υιού του Θεού.

Οι Έλληνες γιόρταζαν τον Διόνυσο αλλά και τον Φωτοφόρο Απόλλωνα-Ηλίου παριστάνοντας τον πάνω στο ιπτάμενο άρμα του, να μοιράζει το φως.


Το άρμα έγινε έλκηθρο, τα άλογα έγιναν τάρανδοι και το "δώρο" του φωτός που μοίραζε στους ανθρώπους ...έγινε κυριολεκτικά "μοίρασμα δώρων".

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ - ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Άλλο ένα έθιμο, που αντέγραψε η Βορειοδυτική Ευρώπη!
 Με ρίζες αρχαιοελληνικές (Ειρεσιώνη) και με στοιχεία που το αποδεικνύουν, το Χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι 100% Ελληνικό και όχι ξενόφερτο. 

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της αρχαιότητας Η ιδέα για το στολισμό ενός δέντρου κατά τα Χριστούγεννα δεν είναι ξενόφερτη, όπως θεωρούν πολλοί. 

Στην αρχαία Ελλάδα παρόμοιο έθιμο υπήρχε, μόνο που το φυτό δεν ήταν έλατο, αλλά η Ειρεσιώνη. 


Η Ειρεσιώνη (είρος = έριον, μαλλίον) ήταν κλάδος αγριελιάς (κότινο...στολισμένος με γιρλάντες από μαλλί λευκό και κόκκινο και τους πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς (σύκα, καρύδια, αμύγδαλα, κάστανα, δημητριακά, κ.λπ., εκτός του μήλου και του αχλαδιού). 

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Η ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

Στο βίντεο αυτό αναλύεται η σαφής και συστηματική προώθηση των Πρωτοκόλλων των "Σοφών" της Σιών μέσα από τα κείμενα της "Θεόπνευστης" Βίβλου. Σήμερα ζούμε το αποτέλεσμα αυτής της μισάνθρωπης προπαγάνδας. Ελπίζουμε να αποτύχουν. Ξερουμε πολύ καλα οτι τελικώς το Ελληνικό πνεύμα θα σταθεί εμπόδιο στα σχέδια τους...

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ (ΠΛΑΤΩΝ,ΦΑΙΔΡΟΣ)

Σωκράτης:" Όπως φαίνεται, έχουμε καιρό και μάλιστα νομίζω πως, μέσα στην πνιγηρή ζέστη, μας παρατηρούν οι τζίτζικες, καθώς τραγουδούν και μιλούν μεταξύ τους πάνω από το κεφάλι μας.

Έτσι, αν έβλεπαν και εμάς να κάνουμε ότι και οι περισσότεροι, δηλαδή μέσα στο μεσημέρι να μην συζητούμε, αλλά, με το τραγούδι τους, να νανουριζόμαστε και να ελαφροκοιμόμαστε, μια και ο νους μας βρίσκεται σε αδράνεια, δίκαια θα γελούσαν σε βάρος μας..νομίζοντας μας για δούλους που ήρθαν εδώ σε αυτούς να βρουν καταφύγιο, και, όπως τα πρόβατα, περνούν το μεσημέρι τους παίρνοντας έναν ύπνο γύρω από την πηγή.

ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΠΛΑΤΩΝ ,ΠΟΛΙΤΕΙΑ ,Α,347 B-D)

Σωκράτης: Γι' αυτόν λοιπόν, τον λόγο, είπα εγώ, οι άξιοι άνθρωποι δεν επιδιώκουν την εξουσία ούτε για τα χρήματα ούτε για τη δόξα· γιατί ούτε πληρωμένοι θέλουν να χαρακτηριστούν, εισπράττοντας φανερά μισθό για το αξίωμά τους, ούτε...
κλέφτες, αποκομίζοντας κρυφά κέρδος από αυτό. 


Ούτε πάλι για τη δόξα· γιατί δεν είναι φιλόδοξοι. 

Πρέπει λοιπόν να υπάρχει κάποιος αναγκασμός γι' αυτούς και κάποια τιμωρία προκειμένου να θελήσουν να ασκήσουν εξουσία – έτσι που σχεδόν να θεωρείται ντροπή να αναλάβει κανείς με τη θέλησή του κυβερνητικό αξίωμα προτού να εξαναγκαστεί να το πράξει – κι η πιο μεγάλη τιμωρία εδώ είναι να τον εξουσιάζει κάποιος χειρότερός του, αφού ο ίδιος δε θα έχει τη διάθεση να κυβερνά.