==► Α. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ - ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ + ΒΙΝΤΕΟ  ==► AΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ: ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ  ==► ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ο ΔΙΑΣ Ο ΒΑΡΙΟΒΡΟΝΤΗΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ  ==► ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΔΙΟΣ ΑΚΡΑΙΟΥ  ==► ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ...ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ  ==► ΔΑΒΙΔ Ο...ΜΕΛΩΔΟΣ ΚΑΙ ΣΟΛΟΜΩΝ Ο...ΠΑΝΣΟΦΟΣ  ==► Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ - Η ΕΥΣΕΒΗΣ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ  ==► ΟΛΟΙ ΠΛΑΣΤΟΥΓΡΑΦΟΥΣΑΝ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ  ==► ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ: ΠΛΑΣΤΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ==► ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ «ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ» ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ  ==► ΤΑ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  ==► ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ   ==► ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ   ==► «iΙΕΡΕΣ» ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ «ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΕΣ»...]  ==► ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ - ΠΟΥ...ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΩΥΣΗΣ  ==► «ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ»: ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ  ==► Η «ΑΓΑΠΗ» ΚΑΙ Η «ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ» ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ   ==► ΣΗΚΩΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΙ ΤΙ (ΣΗΜΑΙΝΕΙ)  ==► Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΤΟ 1838   ==► Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ  ==► ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ . . .  ==► Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΙΑΚΟΣ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΑΠΑΣ ΚΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ  ==► ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΦΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Ε΄  ==► ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑ  ==► ΥΒΡΕΙΣ Π.Π ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ    By The best widgets

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΦΡ.ΝΙΤΣΕ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ (ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)

"Κάθε τέχνη, από τον Όμηρο ως τον Σωκράτη, βρίσκεται στα χέρια των Ελλήνων, είχαμε απέναντι σ' αυτούς τους Έλληνες τα αισθήματα που ένιωθαν οι Αθηναίοι απέναντι στον Σωκράτη. 

Σχεδόν όλες οι εποχές, σχεδόν όλες οι βαθμίδες της κουλτούρας προσπάθησαν, τουλάχιστον μια φορά η καθεμία, να χειραφετηθούν από τους Έλληνες, γιατί όλα όσα ωραία πράγματα είχαν δημιουργήσει, ακόμα κι όταν ήταν εντελώς πρωτότυπα, ακόμα κι όταν τα θαύμαζαν ειλικρινά, έχαναν αμέσως το χρώμα τους και τη ζωντάνια τους αν τα συνέκρινε κανείς με τους Έλληνες και μεταβάλλονταν σε αδέξιο αντίγραφο, ακόμα και σε γελοιογραφία.

Και κάθε στιγμή ξεσπάει ακόμη μια φορά η υπόκωφη οργή, η μαζεμένη στα βάθη της καρδιάς, εναντίον αυτού του αλαζονικού λαού που είχε την τόλμη να χαρακτηρίσει με το επίθετο «βάρβαρος» καθετί που του ήταν ξένο. 

Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, λέμε, που χωρίς άλλο τίτλο εκτός από μια εφήμερη αίγλη, από θεσμούς κωμικά στενόκαρδους, από μια αμφίβολη ηθικότητα, και που δυσφημούνται με γεμάτες μίσος κακόλογες ονομασίες, διεκδικούν παρ' όλα αυτά ξεχωριστή θέση ανάμεσα στους λαούς και την προνομιακή μεταχείριση που έχει η ιδιοφυΐα σε σχέση με το πλήθος

Δυστυχώς δεν είχαμε την τύχη ν' ανακαλύψουμε το κώνειο που θα μας απάλλασσε μια για πάντα από έναν τέτοιο λαό, γιατί όλο το φαρμάκι του φθόνου, της συκοφαντίας και της μνησικακίας δεν κατάφερε να καταστρέψει τη γαλήνια λαμπρότητα τους. 

Έτσι, μπροστά στους Έλληνες δοκιμάζουμε ντροπή και δέος, εκτός αν, εκτιμώντας την αλήθεια πάνω απ' όλα, τολμήσουμε να ομολογήσουμε πως οι Έλληνες κρατούν τα χαλινάρια του πολιτισμού μας και κάθε πολιτισμού, αλλά πως σχεδόν πάντα το άρμα και τα άλογα είναι πολύ κακής ποιότητας και ανάξια της δόξας των οδηγών τους και συνήθως, με τα ανόητα παιχνίδια τους, γκρεμίζουν τα άρματα στις αβύσσους, ενώ οι ίδιοι οι οδηγοί τις δρασκελίζουν μ' ένα πήδημα, σαν τον γοργοπόδαρο Αχιλλέα". - 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου