==► Α. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ - ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ + ΒΙΝΤΕΟ  ==► AΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ: ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ  ==► ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ο ΔΙΑΣ Ο ΒΑΡΙΟΒΡΟΝΤΗΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ  ==► ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΔΙΟΣ ΑΚΡΑΙΟΥ  ==► ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ...ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ  ==► ΔΑΒΙΔ Ο...ΜΕΛΩΔΟΣ ΚΑΙ ΣΟΛΟΜΩΝ Ο...ΠΑΝΣΟΦΟΣ  ==► Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ - Η ΕΥΣΕΒΗΣ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ  ==► ΟΛΟΙ ΠΛΑΣΤΟΥΓΡΑΦΟΥΣΑΝ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ  ==► ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ: ΠΛΑΣΤΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ==► ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ «ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ» ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ  ==► ΤΑ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  ==► ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ   ==► ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ   ==► «iΙΕΡΕΣ» ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ «ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΕΣ»...]  ==► ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ - ΠΟΥ...ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΩΥΣΗΣ  ==► «ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ»: ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ  ==► Η «ΑΓΑΠΗ» ΚΑΙ Η «ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ» ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ   ==► ΣΗΚΩΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΙ ΤΙ (ΣΗΜΑΙΝΕΙ)  ==► Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΤΟ 1838   ==► Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ  ==► ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ . . .  ==► Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΙΑΚΟΣ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΑΠΑΣ ΚΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ  ==► ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΦΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Ε΄  ==► ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑ  ==► ΥΒΡΕΙΣ Π.Π ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ    By The best widgets

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ



«Έρωτας είναι η τέχνη του να φεύγεις»

Να φεύγεις, αλλά πώς να φεύγεις! Το πράμα θέλει μεγάλη προσοχή. Γιατί ο ορισμός είναι τορπίλη που το παίζει στα χέρια του μικρό παιδί. Το παίζει στα χέρια του και δεν ξέρει τι είναι….


Έρωτας είναι η τέχνη του να φεύγεις έτσι, που η σφαγή που θα νιώθεις να είναι πιο σφαγερή από τη σφαγή που νιώθει ο σύντροφος που αφήνεις. Αν εκείνος πονάει τρείς, εσύ να πονέσεις εννιά.

Εδώ σε θέλω κάβουρα, που λένε, να περπατάς στα κάρβουνα. Χόρεψες ποτέ σου το χορό του αναστενάρη , χωρίς να σαι αναστενάρης;

Όλα για το θηλυκό

Ο έρωτας είναι γνώση. Ο έρωτας είναι ευγένεια και αρχοντιά. Είναι το μειδίαμα της σπατάλης ενός φρόνιμου Άσωτου. Πως η φύση ορίζει το αρσενικό να γίνεται ατέλειωτη προσφορά και θεία στέρηση για το θηλυκό. Το θηλυκό να κυνηγάει τις τύψεις του. Στον έρωτα όλα γίνονται για το θηλυκό. Η μάχη και η σφαγή του έρωτα έχει το νόημα να πεθάνεις το θηλυκό, και να το αναστήσεις μέσα στα λαμπρά ερείπια των ημερών σου. Πάντα σου μελαγχολικός και ακατάδεχτος…

Στη σωστή ερωτική ομιλία το θηλυκό δίνει το ύφος της σάρκας και το αρσενικό τη σύνεση της δύναμης. Μιλώ για τα καράτια κοντά στα εικοσιτέσσερα. Για στήσιμο πολύ μεταξωτό. Και το μετάξι μόνο ζωικό παρακαλώ…

Το πρώτο λοιπόν είναι πως όταν το θηλυκό είναι θηλυκό, την ευθύνη για να γίνει και να μείνει ως το τέλος σωστή η ερωτική σμίξη την έχει ο άντρας. Πάντα όταν φεύγει η γυναίκα, θα φταίει ο άντρας. Να το γράψετε να μείνει στον αστικό κώδικα.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου