==► Α. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ - ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ + ΒΙΝΤΕΟ  ==► AΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ: ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ  ==► ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ο ΔΙΑΣ Ο ΒΑΡΙΟΒΡΟΝΤΗΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ  ==► ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΔΙΟΣ ΑΚΡΑΙΟΥ  ==► ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ...ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ  ==► ΔΑΒΙΔ Ο...ΜΕΛΩΔΟΣ ΚΑΙ ΣΟΛΟΜΩΝ Ο...ΠΑΝΣΟΦΟΣ  ==► Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ - Η ΕΥΣΕΒΗΣ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ  ==► ΟΛΟΙ ΠΛΑΣΤΟΥΓΡΑΦΟΥΣΑΝ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ  ==► ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ: ΠΛΑΣΤΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ==► ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ «ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ» ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ  ==► ΤΑ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  ==► ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ   ==► ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ   ==► «iΙΕΡΕΣ» ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ «ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΕΣ»...]  ==► ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ - ΠΟΥ...ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΩΥΣΗΣ  ==► «ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ»: ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ  ==► Η «ΑΓΑΠΗ» ΚΑΙ Η «ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ» ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ   ==► ΣΗΚΩΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΙ ΤΙ (ΣΗΜΑΙΝΕΙ)  ==► Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΤΟ 1838   ==► Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ  ==► ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ . . .  ==► Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΙΑΚΟΣ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΑΠΑΣ ΚΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ  ==► ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΦΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Ε΄  ==► ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΑ  ==► ΥΒΡΕΙΣ Π.Π ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ    By The best widgets

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ . . .

Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΠΑΣ. ΕΞΩΛΕΣΤΑΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ Ο Π.Π. ΓΕΡΜΑΝΟΣ.


O Παπαφλέσσας δεν υπήρξε ποτέ παπάς ή καλόγερος. Απεναντίας μελέτησε τους Έλληνες, γι' αυτό κι έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τους αφορισμούς του ανθελληνικού παπαδαριού και τα «εξωλέστατος» του πλατσικολόγου Π.Π Γερμανού.



" ...;. ο δε Δικαίος, άνθρωπος απατεών και εξωλέστατος, περί μηδενός άλλου φροντίζων ειμή τίνι τρόπω να ερεθίση την ταραχήν του Έθνους, δια να πλουτίση εκ των αρπαγών, τους εβεβαίωνεν, ότι είναι τα πάντα έτοιμα.» («Απομνημονεύματα»). Ο Δημητσανίτης δεσπότης Π.Π.Γερμανός για τον ηρωϊκό Παπαφλέσσα

Δίχως ίχνος ντροπής η ελληνική πολιτεία διδάσκει στους νέους της ότι οι ανθέλληνες ιεράρχες και το παπαδαριό όχι μόνον συνέβαλαν στην επανάσταση αλλά κι ότι σ' αυτούς κυρίως χρωστάμε την ελευθερία μας!

Στα πλαίσια αυτής της προπαγάνδας μας παρουσιάζουν για ιερωμένους ανθρώπους οι οποίοι για να αποφύγουν την σύλληψή τους από τους Τούρκους, αλλά και για να κινούνται με άνεση - όπως βεβαίως όλο το παπαδαριό την διέθετε επί τουρκοκρατίας - μέσα στην οθωμανική επικράτεια, αναγκάστηκαν να παριστάνουν τους παπάδες.

Μια τέτοια περίπτωση είναι και του Παπαφλέσσα.

Ο Ιστοριοδίφης Ευαγγελίδης Τρ. Ε. , θα μας διαφωτίσει για την αληθινή ιστορία του Παπαφλέσσα μέσα από την ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ (1930).
Φαίνεται ότι την εποχή εκείνη δεν είχε συντελεστεί ακόμα πλήρως το έγκλημα της παραποίησης της ελληνικής ιστορίας υπέρ της ορθοδοξίας. Να, λοιπόν τι γράφει:

Ο παππούς του Γεώργιος φονεύθηκε στα Ορλωφικά (1770). Ο πατέρας του Δημήτριος επίσης το 1799 σε συμπλοκή με Τούρκους πέριξ της Σπάρτης. Άφησε ορφανού 27 γιους και μια θυγατέρα. Ο Γρηγόριος Φλέσσας γεννήθηκε στην Πολιανή το 1788.

Υπήρξε ο εμψυχωτής και ο κύριος μοχλός της Επανάστασης, αφού κατόρθωσε να υπερνικήσει τα προβαλλόμενα εμπόδια από τους προκρίτους, τους κοτζαμπάσηδες και τους κληρικούς. Μαθήτευσε στην σχολή της Δημητσάνης. Μετά το πέρας των σπουδών του δημοσίευσε σάτιρες, στις οποίες καταφέρονταν κατά της οθωμανικής διοίκησης. Υπέγραφε ως «Φως Καλάμιος τούνομα Γρηγόριος».

Προδόθηκε όμως στους Τούρκους και μετά από ένοπλη αντίσταση και καταδίωξη αναγκάστηκε να καταφύγει στη μονή της Ρεκίτσας, περιφέρειας Σπάρτης. Εκεί ο ηγούμενος τον συμβούλεψε να ντυθεί καλόγερος και ν' αλλάξει όνομα. Κατόπιν πήγε στη Ζάκυνθο όπου γνωρίστηκε με τον Κολοκοτρώνη και άλλους. Από εκεί μεταβαίνει στην Κωνσταντινούπολη και κατορθώνει να αποκτήσει την εμπιστοσύνη του μητροπολίτη Δέρκων.

Προσλαμβάνει ως καθηγητή του τον Αινιάνα και μελετά τις δημηγορίες του Θουκυδίδη. Γνωρίζεται με φιλικούς οι οποίοι του εμπιστεύονται τα πάντα και δέχεται τον επικίνδυνο ρόλο του αποστόλου.

Στη συνέχεια ο συγγραφέας περιγράφει την συνεχή δράση του Παπαφλέσσα, σε πολλά μέρη της οθωμανικής επικράτειας υπέρ της επανάστασης, καθώς και τις προετοιμασίες του με πολεμικά εφόδια αλλά και όλη την ηρωική πολεμική του δράση. Αναφέρει ότι ο Π.Π. Γερμανός, ο δήθεν ευλογήσας την επανάσταση, τον υβρίζει «εξωλέστατον», λόγω της συνεχούς του επιμονής για την εδώ και τώρα κήρυξη της επανάστασης.

Ξένοι πρόξενοι και ιστορικοί (Hew, Φίνλεϋ) εκφράζουν τον θαυμασμό τους για τις πολεμικές αρετές και την ικανότητά του στην οργάνωση της μάχης.

Βλέπετε ότι ο Παπαφλέσσας μελέτησε Θουκυδίδη κι όχι τις δουλικές χριστιανικές ανοησίες του τύπου «αγαπάτε τους εχθρούς ημών».

Επομένως ο Παπαφλέσσας δεν υπήρξε ποτέ παπάς ή καλόγερος. Απεναντίας μελέτησε τους Έλληνες, γι' αυτό κι έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τους αφορισμούς του ανθελληνικού παπαδαριού και τα «εξωλέστατος» του πλατσικολόγου Π.Π Γερμανού.

ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ (ΤΑΙΝΙΑ).mp4





ΠΗΓΗ

ΘΕΩΡΙΗΣ ΕΙΝΕΚΕΝ
ΓΝΩΘΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ Γνώθι μαθών Ακούσις νόει Σ' αυτόν ίσθι Φρόνησιν άσκει Σοφίαν ζήτει

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8314017062375319350#editor/target=post;postID=4223157474977728998

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου