Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

2) ΜΟVΕΜΕΝΤ II (ΣΤΙΧΟΙ - ΒΙΝΤΕΟ)

Η αναγνώριση των τίτλων έγινε από τον ΕΧΕΤΛΑΙΟ και η ανάλυση αυτών από τον ΠΕΛΑΣΓΟ.


2) ΜΟVΕΜΕΝΤ II (ΣΤΙΧΟΙ - ΒΙΝΤΕΟ)


Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ

Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥΕΙ


ΗΜΕΤΕΡΕ ΗΜΕΤΕΡΕ ΕΝ ΖΕΥ


Α-ΜΕ-ΜΠΤΕ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ ΑΠΕΡΑΤΕΕΕΕ


ΕΕΕΕΕΛ-ΛΗΝ


ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ


Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ


Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ


ΟΔΕΥΕΤΑΙ


ΕΝ ΕΝ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ


ΕΝΙΟΤΕ ΟΔΕΥΕΤΑΙ


ΗΡΘΕ ΚΙ ΕΔΩ ΗΡΘΕ ΚΙ ΕΔΩΩΩΩ


ΕΝ Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ


ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ


Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ


ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ


ΠΟΟΟΤΕ Ω


Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ Σ'ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ


ΕΝΙΟΤΕ ΟΔΕΥΕΤΑΙ


ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ


ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ


ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ


ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ


Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ


ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ 'ΔΩ


ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ


ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ


ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΕ


ΗΡΘΕ ΕΔΩΩΩ


ΠΟΟΟΤΕΕΕ ΘΑΑΑΑ 'ΡΘΕΙΠΙ ΕΔΩ


ΠΟΤΕ ΘΑ 'ΡΘΕΙ


ΠΟΤΕ ΘΑ 'ΡΘΕΙ ΕΔΩ


ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΠΛΗΝ


ΗΜΕΤΕΡΕ


ΕΝ ΖΕΥ


ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ


ΑΠΕΡΑΤΕ


ΠΟΤΕ


ΖΗΝ


2) ΜΟVΕΜΕΝΤ II (ΣΤΙΧΟΙ)

MYTHODEA MOVEMENT 2 WITH LYRICS



ΑΝΑΛΥΣΗ

Μετά από μερικά δευτερόλεπτα χειροκροτημάτων, το Μovement II ξεκινά με τυμπανιστές να ηχούν πολεμικό χορό, ενώ περικεφαλαίες εμφανίζονται στο λευκό φόντο. 


Κόκκινο χρώμα της φωτιάς και του πολέμου εξαπλώνεται παντού. 

Όσο ο ανδρικός χορός προφέρει Ω ΔΙΑ Ε, προβάλλεται ο Αστερισμός του Ωρίωνα με το γνωστό του νεφέλωμα, και στο κέντρο του το πιο φωτεινό του άστρο του σύμπαντος, ο Σείριος. 

Οι περικεφαλαίες θυμίζουν μυκηναϊκά αντίγραφα που φορούσαν οι πολέμαρχοι της εποχής του Αγαμέμνονα, και του Αχιλλέα. 

Μια μάχη εξιστορείτε στους θεατές, που θα ακολουθήσει. 

Το χρώμα της φωτιάς που προκαλείται από τα όπλα του πολέμου, κι οι πολεμικές ιαχές το δηλώνουν ξεκάθαρα, ενόσω ο ανδρικός χορός εξιστορεί τη σχέση του πατέρα μας Δία, με εμάς τα παιδιά του. 

Αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα επίσης όταν στην αρχή του Μovement ΙI ο χορός λέει ΖΕΥ ΕΙ, που σημαίνει ΖΕΥ των Ελλήνων

Η πολυσημαντότητα, όμως, της ελληνικής γλώσσας, σε συνδυασμό πάντα με το τι υπάρχει πριν αλλά και μετά στο κείμενο της Μυθωδίας, μας φανερώνει πως το ΖΕΥ ΕΙ είναι στην ουσία, όχι μόνο μια ονοματική φράση, αλλά ένα ρήμα - για τις ανάγκες της Μυθωδίας - χωρισμένο, που φανερώνει κίνηση. 

Ο Δίας ζεύει τα άρματα του, κι ετοιμάζεται για ένα (διαστημικό) ταξίδι.

Στη συνέχεια ο Χορός χαρακτηρίζει το Δία άμεμπτο και μοναδικό Θεό, και πως μέσα από την απεραντοσύνη του γεννήθηκε ο Έλληνας


Ύστερα, τον παρακαλεί έμμεσα να «κοπιάσει», να «έλθει προς τα εδώ» δηλαδή. 

Αναφέρεται στη παρούσα δέηση και αρχίζει ήδη από αυτό το σημείο να εξιστορεί την ιστορία του Ελληνισμού, από τότε που στη Γη κυβερνούσε ακόμη ο παππούς του Δία, Ουρανός.

Ο Χορός αναφέρεται στο ότι ήδη μια φορά στο παρελθόν ο Δίας ήταν εδώ, και πως εδώ (στην Ελλάδα) είδε και το φώς, όταν στους θεατές εμφανίζεται να κεντράρει ο σκηνοθέτης στην Ακρόπολη φωτισμένη επίσης σε χρώματα φωτιάς. 


Η παράκληση επανεμφάνισης του Δία συνεχίζεται και το Μovement «κλείνει» με ένα αναπάντητο ερώτημα «ΠΟΤΕ ΘΑ ΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ;» προς τον πατέρα Δία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου